loading...
دکتر یونس پوربیرامی هیر
دکتر یونس پوربیرامی هیر بازدید : 1216 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (1)

با سلام خدمت دوستان عزیز

همانطور که قبلا خدمت دوستان اعلام کرده بودم با شروع سال جدید ثبت نام جهت دریافت بورس از کشور چین شروع شده و دوستانی که تمایل دارند میتوانند با استفاده از اطلاعاتی که تو این سایت قرار می دهم اقدام به دریافت بورس بکنند. اخیرا موسسه های گوناگونی برای دریافت بورس از کشور چین اقدام کرده اند ولی متاسفانه هزینه بسیار زیادی رو از دانشجویان دریافت میکنن و هیچ کار خاصی هم برای دریافت بورس انجام نمیدهند. روال دریافت بورس از کشور چین خیلی ساده و راحت هست و فقط کمی همت میخواهد. دوستان باز تاکید میکنم نیازی نیست که از طریق موسسات مختلف جهت دریافت بورس اقدام کنین فقط کافی است که وارد سایت های زیر شده و اقدام به بورس بکنید همون کاری که موسسات برای شما انجام میدن و خدا تومن پول از تون میگیرن. من خودم چون گیر این موسسات افتادم و پول زیادی ازم گرفتند و بعد از اینکه اومدم اینجا متوجه شدم که هیچ کار خاصی برای من انجام ندادن و همه کارها رو خودم انجام داده بودم. هر سوالی باز اگه داشتین حتما بپرسین تا راهنمایی تون کنم فقط محض اطلاع عرض میکنم که بورس دانشگاه آکادمی علوم چین شامل 8-7 هزار یوآن مقرری به صورت ماهیانه است که برای مجردها خیلی هم زیاده و برای متاهلین اکه بتونن خوابگاه بگیرن کفاف میکنه. یه نوع بورس دیگه دارند که بورس سی اس سی نام داره و اون حدود 3 هزار یوآن مقرری ماهیانه به همراه خوابگاه هست (برای مجردها -برای متاهلین هم خوابگاه دارن ولی باید 1500 یوآن اجاره خوابگاه بابت خانم پرداخت بشه) . هر کسی سوال و اطلاعات دیگری خواست بدون هیچ چشم داشتی و در راه رضای خدا حاضرم در اختیارش قرار بدهم تا شاید بتونین بورس بگیرین و ادامه تحصیل بدین. فقط نکنه آخر اینکه این بورس ها برای دوره دکتری خیلی خوبه و تو موارد کم اگه سی وی دانشچو خوب باشه میتونه برای فوق لیسانس هم بورس بگیره. 

باز اگر کسی سوالی داشت میتونه به بنده ایمیل بزنه یا تو سایت سوال مورد نظرش رو مطرح کنه.

آدرس سایتها: 

دانشگاه آکادمی علوم چین  www.ucas.ac.cn

 برای دریافت بورس سی اس سی: http://laihua.csc.edu.cn/inscholarship/jsp/student/StudentLogin.jsp

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نيره در تاریخ 1394/01/19 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

سلام اقاي دكتر مي خواستم بدونم زبان در آكادمي چين انگليسيه يا چيني
من ارشد كشاورزي دارم و رزومه كارهاي تحقيقاتيمم خوبه وارد سايتي كه راهنمايي كرده بودين شدم همه اش چيني بود و من هم زبان چيني بلد نيستم لطفا راهنمايي بفرماييد
ممنون
پاسخ : با سلام.نخیر سایت آکادمی علوم کشاورزی چین هم انگلیسی و هم چینی داره و سایتی که برای بورس میشه از طریق اون اقدام کرد کلا انگلیسی باز میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 43,319